Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
[請益]使用蘭蔻肌因賦活露後的保養品
Jul 28th 2013, 16:52, by c3238520

作者c3238520 (澎澎)

看板BeautySalon

標題[請益]使用蘭蔻肌因賦活露後的保養品

時間Sun Jul 28 16:52:41 2013

我是T字部位容易出油臉頰偏乾的混合肌,鼻翼兩側毛孔大 我在化妝水+肌因賦活露後,會用艾杜莎毛孔緊緻精華(T字) 請問接下來我可以用接著用 1.深夜奇蹟(契爾氏)2.特潤(雅詩蘭黛)3.超抗痕微整精華(蘭蔻) 請問哪一瓶比較好比較適合我的皮膚呢? 因為我T字真的比較容易出油~想知道哪個比較不會太油 三瓶我都有問過櫃姐,他們都說不會油,我都適合 契爾式的櫃姐說我可以直接按摩兩頰就好不要擦T字 想請問用過的人,是不是真的都不會油呢? 如果用深夜奇蹟,那早上該換甚麼保養品後才上隔離霜呢? 因為我起床的晚出門比較趕~所以最多三個步驟就可以出門了 所以想要能選一瓶好用的精華液然後就可以上隔離了,謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.163.154.9

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkjvfs4orofv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()