close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
曬黑的皮膚怎麼快速變白?
Jul 28th 2013, 14:37

[unable to retrieve full-text content]

我最近剛從墾丁回來曬得有點黑 打美白針能白回來快點嗎?? 我朋友跟我說可以美白針 是真的嗎?? 我本身算是白皮膚了 但這次曬得真的有點黑 我想快點白回來...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkjvfs4orofv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()