close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
Re: [心得] Maybelline新代純淨礦物持久粉底液SPF25
Aug 9th 2013, 23:21, by fissh

作者fissh (那是一種習慣)

站內MakeUp

標題Re: [心得] Maybelline新代純淨礦物持久粉底液SPF25

時間Fri Aug 9 23:21:48 2013

這罐粉底是我前幾天亂買的新歡 (因為看到廣告,好像很厲害的樣子) 明明手上就已經有EL的招牌粉底液了(這款也真的抗汗!) 我自己是個很會流汗的人,尤其是夏天,我可以忍受它不夠控油, 但是不抗汗... 這一出門粉底就流失光光了啊 T_T 汗水會從髮際/眼睛下方/人中等地方出現,然後很快地往下流動 有些粉底號稱防水,試用在手上用水噴會呈現水滴的樣子... 但是,我臉上的汗水是帶著熱氣冒出來,這跟水噴在手背上 的狀況可不完全一樣... 擦一般的粉底,我用手巾擦汗時手巾上會有粉底的顏色~ 擦這款... 我的白色手巾上看不到粉痕! 一整天下來,手巾都還是白色的! 擦Mac前陣子新出號稱持妝的粉底液,手巾壓一兩下汗就全是粉底的顏色~ (當然這跟我個人容易出汗的體質有關啦... 但是它就真的不夠抗汗 :p ) ps. 我是坐辦公室的上班族,早上搭車/中午外出買咖啡/晚上回家都會流汗 就我的經驗來說,不抗汗的粉底一早就會跟你說掰掰了~ 就抗汗能力來說,這款跟EL招牌粉底是一樣的效果~ (但是價錢差很多) 至於其他妝效的部份,跟原po寫的接近,控油能力稍差 妝感不厚~ 給"夏天超會流汗的女生"參考 :) -- 太久沒在ptt上發文章... 剛剛竟然想要:wq ... =_= 還想要ctrl+[... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.170.248

ec0705:真的!我也是看到廣告很想衝 EL對我來說太 114.32.36.115 08/09 23:37

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkjvfs4orofv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()