close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Stay Wrinkle Free

Trying to get wrinkles out of a non-iron shirt? No iron? Here are 4 hacks from the Ministry of Supply Labs to stay fresh.
From our sponsors
[問題] 榮騰保險代理
Dec 11th 2013, 18:35, by pan10840

作者pan10840 (水晶)

看板Salary

標題[問題] 榮騰保險代理

時間Wed Dec 11 18:35:05 2013

最近正在瘋狂投履歷中 就在剛剛有一間"榮騰保險代理人"打給我 說他們正在徵三個辦公室助理 主管看到我的履歷覺得不錯 想請我去面試 還跟我確定有要去面試嗎?有的話他們就不再通知其他人了(好像很搶手?) (但我根本沒在518開履歷) 網路上完全沒有這間公司的評價 想請問這種也是要拉保險的嗎? 完全沒聽過 有點怕怕的orz 有可能就真的是完全內勤助理嗎? 還是最後一樣要被洗腦去拉保險阿..... 想請有經驗的各位能給我一點意見Q_Q -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.70.249.85

cccccc73:猜一開始是助理 然後慢慢跟你說業務賺比較多 誘惑你轉 12/11 18:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkjvfs4orofv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()