close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 建興電 SSD/ODD測試工程師
Dec 11th 2013, 18:27, by milk09012003

作者milk09012003 (minge)

看板Tech_Job

標題[請益] 建興電 SSD/ODD測試工程師

時間Wed Dec 11 18:27:06 2013

小弟 東南亞校地最大的國立科大 環工學士畢 最近收到建興電話邀約 SSD/ODD測試工程師(我有投遞) 想請問相關工作是做甚麼的,因為沒有查到SSD/ODD的測試 小弟我有在鬼屋的維修工程師經歷一年 電話中說主管看到我的履歷,對我的履歷有興趣,希望我能去面試 請問建興風評(之前裁員就= = ...) 看職缺介紹是六日休 常日班 想請問大概福利制度薪資這樣 謝謝前輩 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.85.88.16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkjvfs4orofv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()