Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[請益] 愛可凝膠跟克立潔凝膠
Nov 5th 2013, 16:47, by shouldfu

作者shouldfu (shouldfu)

看板BeautySalon

標題[請益] 愛可凝膠跟克立潔凝膠

時間Tue Nov 5 16:47:26 2013

臉上長了很多痘痘,中醫西醫都看過了,改善並不明顯:( 之前爬文看到有推薦痘膚潤(看西醫也有拿過,但沒有聽醫囑使用 我知道錯了><) 今天去藥局買痘膚潤的時候, 藥局職員跟我推薦了愛可凝膠 他說成分跟痘膚潤一樣,還比較便宜,而且愛可是第三代a酸。 然後他看了我的臉一下就跟我說我可以用立克潔凝膠,消炎跟比較不容易留疤。 想請問板上的各位有用過這兩種凝膠的經驗嗎? PS 初次po文 手機排版不好 請原諒我>< 附上面部照片 請大大們救救我>http://miupix.cc/pm-GYWHXS -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.204.111.11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kgkjvfs4orofv 的頭像
    kgkjvfs4orofv

    e波女神阿喜, 全民女神阿喜, 寶島女神阿喜, e波女神阿喜 被爆2度扯謊, 女神阿喜迷上社交app, 女神阿喜照片,

    kgkjvfs4orofv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()